Monday, January 26, 2009

WIRA VS WISH

mr. Wira

ni la aset yang mula2 aku beli guna duit gaji aku...dr dlu mmg aku dh berazam nk beli keta dlu bila aku dh keja....skrng dh pun jd kenyataan....tahun 2009 ni dh masuk tahun ke-5 keta wira aku ni...aku betul2 syang kt mr. wira aku ni...dlu ms sblum kawin rajin la gak aku belai2 keta ni..tp bila dh kawin aku suh laki aku je yang belai mr.wira ni......


Mrs. Wish
ni plak kepunyaan laki aku mr. hafez...ni merupakan keta yang ketiga yang dibelinya....ms blajar kpli dlu dia beli kancil.pastu bila dh keja jual kancil beli waja plak...dan bulan 5 tahun 2008 plak dia beli mrs. wish ni dan waja abg dia guna plak....mr. hafez mmg syang sangat la kt mrs. wish dia ni...tiap2 ptg ada je dia lap ke apa ke mrs. wish ni....mrs. wish ni jenis mpv dan sume orng pelik napa mr. hafez suka ngan mrs. wish ni sbb yang naiknya aku dan dia je.....aku pun x tau...yang pasti bila setiap balik kampung mmg penuh ngan barang aku la mrs. wish ni....hehehehe....

ni la 2 aset yang aku dan laki aku miliki setakat ini...lpas ni kami plan nak dapatkn anak dan insyaallah dalam 5 ke 6 tahun nt kami akan miliki rumah sendiri plak......





3 comments:

  1. Eleh....setakat wira dengan wish tu makan dek ford aku je !!! Cakak banyok tak mboh ah ....

    ReplyDelete
  2. ford ngan wira wish ni x sama...
    ford tu mneyebab jalan ke seri rompin jd jem...

    ReplyDelete
  3. ohh....sedak dia kata ke ford oghang !!!

    ReplyDelete