Thursday, January 22, 2009

Tahun Baru Cina......

Esok merupakan hari terakhir persekolahan sblum bercuti selama semnggu sempena dgn tahun baru cina ni....aku rasa esok x sempat utk aku update blog aku ni sbb ada merentas desa antara rumah2 sukan ( rumah biru, kuning, hijau & merah )...aku rumah biru....tahun lpas rumah aku dapat num last sekali hehehehehe...tahun ni x tau la...tgk je la esok mcm ne.....lpas sek esok aku akan ke kl umah k.yong sbbnya hari sabtu aku n hubby akan bertolak ke cameron highland bersama2 ngan ma,abah,kakak & kak yong....eddy x leh p sbb ada program under UMP....sian dia....hahahahaha....ni merupakan kali pertama aku nk menjejakkan kaki ke cameron highlands...jdnya aku terlalu excited sgt.....huhuhuhuhu.....SELAMAT BERCUTI & GONG XI FA CAI......

No comments:

Post a Comment