Friday, January 30, 2009

genap setahun...al-fatihah.......


arwah anakku ( muhammad fariez daniel bin mohamad hafez )

saat-saat akhir fariez pergi tinggalkan mama dan papa

hari ini 31 januari 2009 genap la setahun anak aku pergi buat selama-lamanya...rasa bru je tp sedar tak sedar dah setahun anak aku pergi...klu arwah masih ada umurnya lebih kurang 1 tahun 3 bulan....aku dan suami selalu teringatkn arwah anak aku ni....tapi apa2 pun aku harus terima yang anak aku ni dh tiada...sehingga ke hari ini aku belum ada rezeki lagi untuk memiliki anak setelah 3 bulan yang lepas aku keguguran pulak....semoga roh anakku dicucuri rahmat......al-fatihah....................

12 comments:

  1. Al-fatihah buat fariez. Anak yang tiada pernah ada dosa, maka syurga buatnya, Insya Allah ! Semoga papa dan mamanya bersabar dan terus berusaha untuk membina keluarga bahagia dengan zuriat yang lebih ramai selepas ini. Al=fatihah.

    ReplyDelete
  2. al-fatihah

    walau sekejap, kita rasa seronok sangat dengan beliau :)

    ReplyDelete
  3. ye la kn....
    arwah ni sgt istimewa...

    ReplyDelete
  4. Semuga keredhaan dgn ketentuan Allah akan membuat anda tenang sentiasa.

    InsyaAllah saya doakan tak lama lagi puan akan mendapat zuriat yg baru.

    ReplyDelete
  5. Tabah dan sabar menghadapi dugaan.
    Mane tau nanti Allah bg kak Tini kembar 8 sekaligus (baru2 nie kuar berita kat cnn).

    Nie yang malas saya nak kawin.

    ReplyDelete
  6. moga roh fariez dicucuri rahmat oleh Allah swt...

    ReplyDelete
  7. Sabaq na tini..mesti ada hikmah di sebaliknya..

    ReplyDelete
  8. Tini.. mona tau Tini, suami dan keluarga kuat. Take care ok.

    ReplyDelete
  9. anak je masuk syurga mak bapak mcm sial

    ReplyDelete
  10. salam tkziah dr tera... semoga tabah

    ReplyDelete
  11. sape ayamkurap nih???

    ReplyDelete